>
مقالات> خدمات پس از فروش اجنرال چگونه است؟ - نمایندگی مجاز کولر اجنرال
خدمات پس از فروش اجنرال چگونه است؟ - نمایندگی مجاز کولر اجنرال

شرکت معتبر نیا گارانتی اصلی برند محبوب کولر گازی اجنرال می باشد که همواره با کیفیت بالای خود توانسته لبخند رضایت مشتری های محترم را به ارمغان بیاورد.
شرکت معتبر نیا محصولات خود را به صورت رایگان برای مشتریان نصب میکند که البته این نصب رایگان دارای شرایطی از طرف مشتری می باشد که در زیر به آن میپردازیم:
شرایط نصب رایگان کولر گازی اجنرال
موارد زیر شامل نصب رایگان می باشد:
دستگاه هایی که دارای دفترچه ضمانت و کوپن نصب رایگان می باشند.
هزینه های ایاب و ذهاب برای انجام عملیات نصب (رایگان)، چنانچه که نمایندگی نصب مجاز شرکت در همان شهر موجود باشد، در غیر اینصورت طبق تعرفه های معمول، هزینه ی ایاب و ذهاب شهری دریافت می گردد. (هزینه های ایاب و ذهاب در زمان تغییرات و تعمیرات طبق تعرفه اخذ خواهد شد.)
موارد زیر شامل نصب رایگان نمی باشد:
هزینۀ لوله مصرفی براساس متراژ طبق تعرفه
هزینه آهنگری برای ساخت شاسی و ساپورت دستگاه و یا بهره بردن از ساپورت های پیش ساخته
هزینه تعمیرات و جابجایی مکان نصب دستگاه که خود شامل ایاب و ذهاب و دستمزد می باشد.
منظور از نصب، عملیات زیر می باشد: (شرکت نیا هزینه نصب آن را تقبل خواهد نمود.)
نصب دستگاه در محل مورد نظر مشتری در چهارچوب استاندارد و ضوابط فنی
اتصال کابل برق شهری به ترمینال دستگاه (اجرا و تهیه کابل تغذیه برق جزء تعهدات شرکت نمی باشد.)
راه اندازی دستگاه
۴. آموزش رایگان در محل
الصاق برچسب هالوگرام مخصوص نصب دستگاه و مهر و امضاء بر روی دفترچه ضمانت نامه توسط نماینده مجاز خدمات پس از فروش
دریافت امضاء رضایت خریدار نسبت به نصب صحیح بر روی کوپن نصب و فاکتور سرویس.
نکات:
هرگونه عملیاتی بیرون از موارد ذکر شده به عهدۀ خود مشتری می باشد.
مسئولیت حفظ و نگهداری کارت ضمانت صرفاً به عهدۀ خریدار می باشد و در صورت عدم وجود کارت ضمانت خدمات به صورت رایگان انجام نمی پذیرد و هر نوع خدمات با اخذ هزینه انجام گرفته خواهد شد.
در همه ی موارد نصب تعمیرات و یا تعمیرات اعم از گارانتی یا غیر گارانتی از نماینده خدمات فاکتور رسمی شرکت با مهر و امضاء اخذ نمایید.
کارت ضمانت متعلق به مالک دستگاه بوده و باید نزد مالک دستگاه نگهداری شود و فقط کوپن نصب رایگان موجود در دفترچه بعد از نصب به نماینده تعلق خواهد داشت.
توجه:
هدف از تعرفه، قیمت متعارفی می باشد که به دست شرکت تصویب و به کلیۀ نمایندگان ابلاغ گردیده است.
شرایط ضمانت
ضمانت دستگاه خریداری شده شامل ۱۸ ماه ضمانت کلیه قطعات می باشد.
مواردی که شامل ضمانت می باشد:
تعمیرات و تعویض قطعه ها در مدت ضمانت به صورت رایگان و بدون اخذ کارمزد تعویض و بهای قطعه
شارژ گاز دستگاه در صورت خرابی کمپرسور و تعویض آن در مدت 5 سال و در مورد های دیگر فقط به مدت 2 سال
آغاز ضمانت از تاریخ ذکر شده در این دفترچه می باشد
مورد هایی که شامل ضمانت نمیگردد:
1--در صورتی که چگونگی انشعاب، کنتور برق و همینطور چگونگی اتصال دستگاه به کنتور برق ساختمان (سایز کابل و ظرفیت فیوز)طبق استاندارد اداره برق و شرکت سازنده نباشد. گارانتی کمپرسور و قطعات باطل خواهد شد.
2-نصب دستگاه به دست اشخاص متفرقه و غیر مجاز
3-نصب دستگاه در فضای نامتناسب با ظرفیت کاری آن
4-برگزیدن دستگاه برای فضائی بیشتر از ظرفیت کاری
5- انتخاب دستگاه برای فضائی کمتر از ظرفیت کاری
6-نصب دستگاه در مکانی غیر استاندارد و آلوده به مواد شیمیایی و اسیدی که سبب خوردگی و پوسیدگی قطعات دستگاه می شود.
7-دستکاری یا تعمیر دستگاه به دست اشخاص متفرقه (اشخاصی به غیر از نمایندگان مجاز خدمات مشتریان نیا)
8-دستکاری، مخدوش یا کنده شدن دفترچه ضمانت، برچسب هالوگرام روی دستگاه یا شماره سریال و پلاک مشخصات دستگاه
بدنه، قاب، کلید، ریموت کنترل و دیگر قطعات ظاهری، شکستگی به صورت کلی، عدم دقت در استفاده و نگهداری و همینطور خرابی های ناشی از حمل و نقل دستگاه
9-حوادث غیرمترقبه مانند آتش سوزی و زلزله و سیل و …
10شارژ گاز در صورت پوسیدگی و آسیب دیدگی فیزیکی دستگاه
هزینه ایاب و ذهاب برای تعمیرات به عهدۀ مشتری می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب،تعمیر و سرویس کولر گازی اجنرال مقاله های زیر را مطاله بفرمایید.